Pretenzijos ir prekių grąžinimas

Pretenzijos ir prekių grąžinimas

Pretenzijų teikimas ir prekių grąžinimo tvarka nustatyta vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais teisės aktais.

1. Grąžinimo sąlygos

  • Netinkamos kokybės ne greitai gendančios prekės arba kokybiškos prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva ar komplektiškumas, gali būti grąžinamos ar keičiamos.
  • Pretenzijos turi būti pateiktos per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

2. Greitai gendančių prekių atvejis

Jeigu pretenzija susijusi su greitai gendančiomis prekėmis (pvz., maisto produktais, kuriuos būtina laikyti šaldytuve), pirkėjas turi kreiptis ne vėliau kaip per 72 valandas nuo pristatymo.

Kreiptis galima el. paštu labas@fjord.lt arba telefonu +370 650 74411.

Kartu būtina pateikti:

  • prekės nuotrauką ir/arba video medžiagą,
  • aiškinamąjį raštą – kas su preke negerai.

3. Kiti svarbūs aspektai

  • Jeigu pretenzija pateikiama pavėluotai ir/arba be vaizdinės medžiagos, Pardavėjas neįsipareigoja jos nagrinėti pirkėjo naudai.
  • Prekių spalva, forma ar dydis gali nežymiai skirtis nuo vaizduoklyje matomo vaizdo – tai nelaikoma nekokybiškumu.

Išsami grąžinimo politika taip pat pateikta mūsų Privatumo politikoje ir Svetainės taisyklėse.